Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/qscert/public_html/data/init.php on line 12

Deprecated: Function split() is deprecated in /home/qscert/public_html/data/init.php on line 35
ISO 9001
xnxx

Audituri de secunda parte

Auditorii noștri acordă asistență necesară pentru elaborarea chestionarelor de audit de secundă parte, executarea auditului de secundă parte al sistemului de management al calității SR EN ISO 9001:2008 implementat de furnizori, evaluarea furnizorilor într-un mod obiectiv pe parcursul derulării contractelor cu aceștia și evaluarea furnizorilor potențiali înaintea demarării relațiilor de afaceri cu aceștia.
În ceea ce privește procedura de auditare de secundă parte, avem 3 variante de efectuare a acestuia:
  • Auditare în conformitate cu cerințele standardului ISO 9001:2008;
  • Auditare în conformitate cu cerințe și reglementări interne, specifice companiei;
  • Auditare în conformitate cu cerințele standardului ISO 9001:2008 și cerințe și reglementări interne, specifice companiei;

Cursuri si seminariiOferta cursuri formare auditori interni ISO

Pentru confirmarea participarii, va rugam sa transmiteti formularele de inscriere de mai sus, pe fax la nr. 0755.049.059 sau pe adresa de email: marketing@qscert.ro.
Cum va putem ajuta?

Ne puteti contacta pe email la marketing@qscert.ro

sau sunati la: 0755.049.059

ISO 9001

ISO 9001:2015

Sistemul de management al calităţii este definit ca fiind un sistem de management prin care se orientează şi se controlează o organizaţie în ceea ce priveşte calitatea. De asemenea, o definiţie mai dezvoltată este enunţată în Enciclopedia calităţii unde un sistem de management al calităţii (SMC) este considerat „ansamblul proceselor manageriale, al documentelor asociate acestora şi al elementelor de natură structurală ale organizaţiei, care are scopul de a orienta şi controla organizaţia în ceea ce priveşte calitatea".

Dezvoltarea şi implementarea sistemului de management al calităţii include stabilirea politicii referitoare la calitate şi a obiectivelor calităţii, a planificării calităţii, a controlului, asigurării şi îmbunătăţirii acesteia. Prin urmare, conceptele-cheie ale SMC sunt abordarea activităţilor ca procese şi ţinerea sub control a organizaţiei în acest domeniu. Abordarea managementului calităţii ca proces implică: intrări, analize, emiterea de directive şi decizii referitoare la calitate.

Familia de standarde ISO 9000 a fost elaborată pentru a ajuta organizaţiile de orice mărime să implementeze şi să conducă eficace sisteme de management al calităţii. Un sistem de management al calităţii bazat pe familia de standarde ISO 9000 monitorizează eficacitatea următoarelor aspecte:

  • politica referitoare la calitate;
  • standardizarea procedurilor;
  • identificarea şi eliminarea defectelor;
  • sisteme pentru acţiunea preventivă şi corectivă;
  • analiza de management a sistemului


Principiile managementului calităţii
Managementul calităţii se bazează pe opt principii:

  • orientarea către clienţi;
  • leadership;
  • implicarea personalului;
  • abordarea ca proces;
  • abordarea managementului ca sistem;
  • îmbunătăţirea continuă;
  • relaţii cu furnizorii reciproc avantajoase.


Utilizarea eficientă a acestor opt principii de management de către o organizaţie va asigura avantaje cum sunt: beneficii financiare mai mari, crearea de valoare, o stabilitate mai mare.


Daca doriti sa aflati mai multe detalii, va rugam dati-ne un semn!